Ik wil.. onze leden iets extra’s bieden

Case: SEH

Ik ben:

Bart de Nie, directeur SEH, keurmerkorganisatie van 7600 Erkend financieel- en hypotheekadviseurs.

Ik wilde:

Meer naamsbekendheid voor ons keurmerk en onze adviseurs faciliteren in hun eigen marketingactiviteiten.

Ik zocht:

Adviseurs, conceptontwikkelaars en contentmakers.

En dit kreeg ik

Case: DAK

Ik ben:

Tim Rijvers, algemeen directeur van DAK Intermediairscollectief, een serviceprovider waar meer dan 1.500 kantoren bij zijn aangesloten.

Ik wilde:

Leden van onze coöperatie ondersteunen in hun bedrijfsvoering, de band met hen versterken en samen voordelen delen.

Ik zocht:

Marktspecialisten, conceptontwikkelaars en gespreksleiders.

En dit kreeg ik

Case: RFEA

Ik ben:

Anneke Janssen, voorzitter van de Vereniging Register Financieel Echtscheidingsadviseurs (RFEA).

Ik wilde:

Een heldere koers voor onze beroepsorganisatie en professionele ondersteuning in de uitvoering.

Ik zocht:

Strategisch advies, communicatiekracht en projectondersteuning.

En dit kreeg ik

Case: FFP

Ik ben:

Rob van den Aker, voorzitter FFP, beroepsorganisatie van ruim 3000 gecertificeerd financieel planners.

Ik wilde:

Voor onze leden hoogwaardig invulling geven aan ons thema ‘content en connectie’.

Ik zocht:

Conceptontwikkeling, strategische denkkracht en communicatieve en organisatorische slagkracht.

En dit kreeg ik

Case: Walt Wonder Schmidt

Ik ben:

Thiemo van Rossum, directeur Walt Wonder Schmidt, een videoproductiebedrijf annex online marketingbureau

Ik wilde:

Een strakke live-uitzending maken

Ik zocht:

Een partner in plaats van ‘middle man’

En dit kreeg ik